W dzisiejszym konkurencyjnym środowisku biznesowym budowanie silnych relacji z klientami jest ważniejsze niż kiedykolwiek. Nie tylko pomaga utrzymać obecnych klientów, ale może również prowadzić do zwiększenia sprzedaży dzięki poleceniom ustnym i pozytywnym recenzjom online.
Budowa odnoszącego sukcesy biznesu wymaga czegoś więcej niż tylko zatrudniania odpowiednich ludzi. Musisz także inwestować w ich ciągły rozwój, aby pomóc im w osiągnięciu pełnego potencjału. Jednym z najlepszych sposobów na to jest wdrożenie skutecznego programu szkoleń pracowników.
Marketing to dziś jeden z najważniejszych elementów biznesu i nie chodzi tu tylko o reklamę skierowaną do klientów zewnętrznych. Marketing wewnętrzny, znany również jako komunikacja pracownicza lub wewnętrzna, może być równie kluczowy dla sukcesu firmy.
Dlaczego nie przeniosło się to na rok 2023 - jak oczekiwał tego rynek dostawców i monterów?